Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 20 december 2011

Av Mikaela - 20 december 2011 14:30

Nu har sista droppen runnit över bägaren.. min natt har varit hemsk så nu bad jag barnmorskan om hjälp. Det måste finnas någon tablett som gravida får äta som kan hjälpa mig att sova för det här går inte..
Var vaken mellan 2-6.30 inatt/morse, somnade 1 timme sen vaknade Nora.. Problemet är inte smärta, även om höfterna och ruggen dödar mig, problemet är mina hjärnspöken. Och jag är rädd att om jag ska må såhär fram till förlossning att det kommer övergå i förlossningsdepression, det vill jag absolut inte.

Hela natten har jag i stort sett gått omkring och gråtit och bättre blev det inte när jag vid 05.11 imorse såg vår katt Scott som jag inte sett på över 2 veckor sitta inne hos grannen i deras kök, då bröt jag ihop totalt.. Jag vill ha tillbaka vår katt!! Så idag är allt piss kan jag lova..
Har i alla fall fått tid till en läkare imorgon.

Var nere i stallet tidigt i morse då hovis-Ovis skulle komma och sko Pys, så då tog jag lite goa bilder på Pys i hagen som jag tänkt ladda upp lite senare. Nu ska jag bara sitta i soffan en stund och ta igen mig..

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards