Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg under februari 2010

Av Mikaela - 28 februari 2010 20:42

Vad kul att ni tittar in!
Nu sitter jag här och bara väntar på att mina sex veckor innan operation ska gå snabbt.. men endå långsamt.. för det är ju faktiskt väldigt nervöst. Otroligt nervöst.

Inte för att jag tvivlar på mitt beslut om en operation, absolut inte men det är ju faktiskt en ganska så stor operation och jag ska ju sövas för första gången.

Ni som inte hänger med, så handlar det om en GBP - Gastic bypass. Magsäcksminskning!

Jag hoppas ni kommer vilja följa mig och min resa mot ett lättare liv.
Jag tänkte jag skulle lägga upp före bilder men vill vänta lite närmare operation så det blir färska bilder.

Ni får gärna dela med er av erfrenheter och lämna lite tassavtryck efter er!
Mycket nöje!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards