Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Mikaela - 2 december 2011 12:54

Nu har även Evi satt sig på tåget på väg hem till vimmerby. Så för tillfället är det faktiskt bara jag och hundarna hemma. Dom sover och jag ligger i divanen i soffan och njuter av ensamheten!
Huset är redan städat så idag ska jag absolut inte göra någonting, först jag ska hämta lillsorken.
Jo jag ska köra ett helt gäng med tvättmaskiner, men det är inget krävande direkt =).

Lilla Liten älskar sin plastbädd med fårfällen som hon haft sedan hon bodde i valphagen. Den har nu fått flytta in i vardagsrummet så hon kan sova där vi är mest. Innan stod den i köket, men där är vi ju nästan bara när vi lagar middag så det känns så ensamt där. Hon älskar att busa så hon hamnar under fårfällen, kanske var hon ett får i sitt förra liv?

Här ser ni ett kort på henne när hon gosar i sin bädd.
Hur söt är inte hon?!
 
Nått annat Liten ääälskar, är att bita på foppa tofflor, så det är vad hon ska få i julklapp. Ett eget par foppatofflor =)

Nej nu ska jag vila, vila, vila!!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards