Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 17 december 2011

Av Mikaela - 17 december 2011 20:04

Lördag kväll och jag är helt slut. Det dröjer inte länge nu innan jag går till sängs.. Dagen har gått i ett och det känns, men ååå så nöjd jag känner mig av vardagsrummets renovering. Mamma har gjort ett jätte jobb med all målning. Både av väggarna och av hyllorna som sen Micke satte upp. Nora är super lycklig över att pappa har kommit hem och vill nu ha hans uppmärksamhet hela tiden. Vi har nyss ätit vörtbröd med julskina allesammans och sitter/ligger nu mer eller mindre döda på soffan..hehe.. Jag har under dagen haft lite förvärkar så det blir intressant och se om denna lilla bebis kommer stanna tiden ut. För övrigt har jag för andra natten i rad fått svoit riktigt skönt. :) Men nu soffan en stund innan sängen kallar...

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards