Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Mikaela - 1 december 2011 20:38

Inte länge kvar till tomten kommer nu! Tiden bara springer iväg.
Går in i vecka 34+0 i dag, med andra ord vecka 35! Kan inte förstå vart det här året tagit vägen!
Kan man inte bara få trycka på stop knappen en stund och få gå tillbaka och gå igenom året?!

Imorse när jag och Nora vaknade så ville Nora säga att hon väldigt gärna skulle vilja åka till leklandet. Men istället så sa hon:
Nora: Jag skulle vilja åka någonstans idag.
Jag: Jaha, vart då ?
Nora: Hmm till det där stället som ligger brevid mac donalds.
Jag: Menar du leklandet?
Nora: Ja det menar jag!

Så sken hon upp som en sol =). Så eftersom mamma och Micke skulle åka hem till mora ett par dagar så åkte dom med till leklandet först och gjorde mig, Nora och Evi sällskap där. Nora var som vanligt överallt och ingenstans =). Vi åt lunch där innan vi sen gick in och handlade lite på maxi innan vi for hem. Så nu är det bara lillayster Evi kvar, men imorgon börjar det bli dags för även hemma att bege sig hem till Vimmerby. Vi har haft det jätte kul veckan som hon varit där men som tur är, är det bara 22 dagar kvar tills hon kommer igen! Så imorgon ska jag köra henne till tåget medans Nora är på dagis.
Vad helgen bjuder på får vi se, jag ska försöka ta det så lugnt som möjligt så troligen kommer Eddan å Nora åka och bada medans jag ligger hemma på sofflocket och myser med hundarna.

Ååå vad jag längtar till julafton!! Och efter bebis, jag är ju sjukt nyfiken på hur bebisen ser ut! Tänk om jag får turen att vi får en minikopia av Nora, eller ser hon helt annorlunda ut? <3  

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards