Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 16 december 2011

Av Mikaela - 16 december 2011 09:06

Igår innan jag skulle somna tiggde jag till mig lite ryggmassage av min kära mann och det gjorde susen kan jag lova! Trots att Nora förvandlats till en SnorNora inatt så har jag sovit gott och känner mig faktiskt utvilad! Hur underbart är inte det? När kännde jag det senast?

Att jag dessutom igår fick min efterlängtatde onepice som jag typ nu bor i gör ju inte saken bättre! Nora blir ju med andra ord hemma idag så ni kan ju själva räkna ut att även hon springer runt här i sin onepice.
Hon måste trots allt också sovit ganska så bra för än så länge är hon på gott humör och imorse gjorde hon iordning sin egen frukost. Äggröra, allt ja behövde göra var att stå där brevid, hon knäckte själv äggen, hällde på mjölk, peppar och salt sen svich ner i stekpannan! Så himla skönt när hon blivit så stor, i alla fall med tanke på att snart har vi bebis här som behöver mycket av min tid.

Eddan har nu för andra gången denna vecka begett sig ner till sthlm, eller vid lunch, först ska han jobba lite. Han kommer hem imorgon igen. Sen har han förbud att åka någonstans mer än till jobbet fram tills bebis kommit =).

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards