Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Direktlänk till inlägg 13 maj 2011

ZzzzzZZZzzzzzZZzz!

Av Mikaela - 13 maj 2011 15:05

Gaaahhh.. känns som jag knappt kan hålla upp ögonen!
Jag och Nora åkte med mamma och Micke till borlänge där dom bjöd på lunch, sen efter det gled vi in en sväng på biltema innan jag och Nora skulle åka hem igen, och då slog tröttheten till... Livrädd för att somna framför ratten satt jag i bilen och letade efter nått att tugga på.
Jag skulle givetvis stanna bilen om jag kände att det inte gå längre, och innan det är för sent. Fy bara tanken gör mig olycklig, att det finns människor som faktiskt somnar framför ratten och kanske kör ihjäl hela sin familj på kuppen. Nej..
Men vi kom väl hem, Nora somnade på vägen hem och ville knappt vakna hemma. Men nu är det full rulle som vanligt och jag har fått i mig min latte, så nu börjar även jag piggna på även om jag skulle känna efter mycket hellre skulle gå och sova en stund. Men det får jag ta igen i kväll.

Idag blir det att laga en av min och Noras favvorätter. Nämligen spagetti och tonfisksås, både Nora och jag älskar den. Eddan gör inte det lika mycket eftersom det är ganska så mycket tomater i som han hatar.
Men han äter rätten utan att klaga. Där emot var inte han lika förtjust i muffinsarna jag gjorde igår som jag är. Jag ääälskar dom, medans han inte sa så mycket.

Jag känner att inläggen har blivit väldigt  tråkiga och frågat mig fram och tillbaka om jag ska lägga ner bloggen, vad tycker ni?
Ifs har jag lite roliga projekt på gång men det kommer det mer om längre fram...
Men nu så ska jag och Nora gå ut en stund.


 
 
Ingen bild

Lillasyster Evelina

13 maj 2011 15:26

Nej du ska verkligen inte lägga ner din blogg det förstår du väl =)
vad ska jag då läsa?

Mikaela

13 maj 2011 20:46

Haha.. sötis!

 
Ingen bild

malin

13 maj 2011 16:56

nej lägg inte ner bloggen!! det är jätte intressant att följa ditt liv och du verkar vara en så otroligt kärleksfull mamma som sätter din familj i första hand. du skriver dessutom väldigt bra, så snälla lägg inte ner =)

Mikaela

13 maj 2011 20:45

Tack, det var väldigt snällt sagt!
Okej, jag håller ut ett tag till, lova säga till när ni inte tycker den är intressant längre =)

 
My

My

13 maj 2011 20:41

NOOOOOOOOOOOOOOOOo!!!!!!!!! Jag vill läsa juh!

http://www.ourworldtogether.blogg.se

Mikaela

13 maj 2011 20:45

Du är så himla gullig! Okej då =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 30 augusti 2014 06:35


Tiden är alldes för knapp just nu. Bloggen hinns inte med. Där emot finns jag på instagram under namnet lorddannys Kommer nog att ta upp bloggandet igen om någon vecka. Svårt att släppa den efter nästan 5 år. ...

Av Mikaela - 3 augusti 2014 21:19

Nora är ju med mormor och Co i Småland och jag ska strax gå i säng. Det känns helt klart tomt här hemma utan Nora. Men åt andra sidan har Loka fått kommit fram ordentligt och verkligen fått egentid med mamma och pappa. Vilket uppskattats av Loka. ...

Av Mikaela - 30 juli 2014 10:25


Men jag jobbar nonstop just nu! Är ledig på söndag för att sen jobba 9 dagar till :-) Så just nu åker jag bara hem och sover känns det som. Vi har lånat in farmor denna vecka för att barnen ska slippa vara på dagis så långa dagar. På fredag e...

Av Mikaela - 20 juli 2014 21:05

Nu är jag och barnen i Väsby. Vi kom redan vid 12 snåret för lite lunch hos mamma/mormor innan vi vid 15 tiden åkte på kalas till Sigge som fyller 6 år på tisdag! OMG!! Våra barn fyller 6 år Joi!! 6 år!! Vart tog åren vägen? :) Det var iaf stojig...

Av Mikaela - 18 juli 2014 20:35

Jag har nu börjat jobba igen efter min semester och jobbade idag bara fm. Så då passade vi på att överraska barnen med att hyra en roddbåt och åka ut på sjön och fiska. Barnen blev jätteglada och vi hade det supermysigt. Vädret höll sig perfekt...

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards