Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Mikaela - 25 maj 2011 09:41

Jag vaknade vid 06.45 och höll på kissa på mig så jag försökte smyga upp för att inte väcka Nora och resten. Alla sov gott, men precis när jag skulle kliva ner i sängen igen kom den lilla valpen. Så jag passade på att gosa med honom och sen fick han äran att väcka Nora med en massa pussar.
Hon vaknade med världens största leende och började busa med honom innan hon äns fått upp ögonen ordentligt.

Så nu har hon hunnit bada och äta frukost, the, ägg och macka =)
Jag väntar in mamma och Micke som skulle ner och lämna blodprov på fastande mage så ska jag hoppa in i duschen. Vill inte lämna Nora ensam med valpen så jag får vänta tills dom kommer.

Jobbet ringde igår när jag just kommit till Mora igår och frågade om jag kunde jobba idag 8-19, men eftersom jag är här så funkade det inte denna gång. Dock så skickade jag ett sms och sa att jag kunde jobba 18-21 ikväll om det fortfarande behövdes, vilket det gjorde. Så jag åker och jobbar en stund lite senare.

Nu är det inte länge kvar tills vi ska ha familjeträffen och jag längtar som attans!!!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards