Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Mikaela - 18 maj 2011 22:14

Ooo shit vad jag är slut, både i huvudet och i kroppen. Det märks att det var länge sen man jobbade, för man är inte alls med i svängarna. Hoppas dock att jag repar mig och kommer ikapp snart.
Annars har dagen flytit på väldigt bra, allt har gått bara bra.

Idag fick jag dessutom en bokning på 40 vaktelägg som dom kom och hämtade nu ikväll, och när jag kommer in ser jag på mailen att jag har yttligare en bokning av 50 är tills på fredag. Nu är det så att vi inte har så mycket ägg tills dess men till måndag borde vi ha det igen. Sen rullar det på med åtminstonde en bokning i veckan av 50 ägg!! Så himla roligt!!

För Nora har det gått super bra på dagis. Hon sov på madrassen med dom andra barnen inga problem där. Min älskade älskade lilla plutt. Hon hann somna innan jag kom hem, vilket är väl bra men ååååå vad jag saknar henne! Ska snart gå upp och sova så jag får ha henne i min närhet. Min älskade, underbara lilla sorkunge!
Hon sover inte i våran säng utan sover i egen säng men i vårt sovrum för er som missat det =)
Gonatt vänner!

Av Mikaela - 18 maj 2011 10:22

Nu sitter jag här, toknervös och väntar på att klockan ska gå så jag kan bege mig mot mitt nya jobb.
Nora lämnade jag vid 9.30 tiden imorse, men jag glömde att ta med vagnen så hon skulle få försöka sova på madrass med dom andra barnen. Hoppas för allt att det går vägen annars kommer jag ha jätte dåligt samvete.

Innan vi åkte till dagis så badade/duschade vi tillsammans och han busa en hel del. Det var så himla mysgt. Sen hann vi även kolla läget hos hönorna och plocka lite ägg.

Alice springer här med sin tratt, såret ser jätte fint ut men så fort traten försvinner börjar hon slicka på såret... så hon får väl helt enkelt ha tratten på sig tills det läkt helt och det inte gör nått om hon slickar på det..

Nu är det bara dryga två veckor kvar innan vår lilla familjeträff, åååå jag längtar ihjäl mig snart!!
Men nu ska jag packa min väska och åka snart!
Håll tummarna för mig!!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards