Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Mikaela - 18 december 2011 10:08

Shit, känner mig som en flamsig 10 åring, inte för att det är julafton om 6 dagar utan för att jag sovit sämre än en kratta i natt... fy tusan.. Vaknade 3.30 och sprang ner för att kissa, sen vid 4 var jag fortfarande vaken, och då vaknade även Nora. Hon kom över till oss och hade väldigt svårt att somna om, vred och vände sig. Precis som jag själv gör när jag inte kan sova.. sen vid 5 tiden så somnade hon om i alla fall, liggandes så nära mig som hon kunde. Sen fick jag ett sånt fruktansvärt sug efter delokatobollar och en latte.. då var klockan strax efter 5 och jag kunde verkligen inte somna om.. surfade lite på mobilen i hop om att bli lite trött.. men icke... började istället planera veckans middag så nu har jag den klar.. haha.. Ska bara införskaffa den också..
Vid 06.30 somnade jag om och vaknade 8.30 igen, Nora sov fortfarande men vaknade strax där efter..
Gissar att jag kommer se ut som ett lik hela dagen och kvällen ska vi inte prata om...

Idag är det den 4:e advent och snön den bara vräker ner. Nora och Eddan ska ut och leka i snön. Jag ska handla men sen blir det soffan resten av dagen. Nu ska jag njuta vidare av min latte innan jag ska hoppa in i duschen! Hoppas ni alla får en fin 4:e advent!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards