Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Mikaela - 30 oktober 2010 18:46

Eftersom Nora är som utbytt ifrån igår så satt vi hemma och funderade på vad vi skulle hitta på. Tanken var att vi skulle ju ha grillat med grannen i kväll men i och med Noras magsjuka så blev det inställt.
Så när vi satt hemma och funderade så frågade jag Nora vad hon ville göra så sa hon; åka mormor!
Sagt och gjort! Tanken var väl att vi bara skulle åka över dagen, men vi blir kvar under natten.

Nora är överlycklig! Hon har redan hunnit gosa en massa med valparna, diskat, badat i deras badkar och röjt gärnet. Hon älskar att vara här!

Pratade med Joi just, dom är nere i Skåne och hämtar hem en bulldog hane, så ni kan ju gissa på att jag är avis... fett avis!
Men vi får våran egen bulldog i sommar! Åå vad vi längtar!
Men nu ska jag passa på och gosa med mammas valpar.
Imorgon ska bloggen endast handla om min viktnedgång, bilder och mått!
Hörs imorgon!

Av Mikaela - 30 oktober 2010 09:55

... trotts att vi inte gjorde ett piss. Satt mest i soffan med Nora och kollade på barnprogram. Hon sov om vart annat. Sen somnade hon innan kl 20 och sov till kl 9 imorse. Så med andra ord har vi fått en fet sovmorgon!!
Nått vi inte fått på hundra dagar minst!
Sen tog vi oss hit ner och nu är kl strax 10 och nu sover hon igen, fast på soffan denna gång. Lillstrumpan.

Hon har inte kräks nått sen tidigt igår morse så det verkar vara över, men nu gäller det att hon äter väldigt försiktigt. Skönt att det är helg i alla fall och att Eddan också är hemma.
Men nu ska vi smyga i oss lite frukost.
Hörs!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards