Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Mikaela - 12 oktober 2010 09:48

Ååå ibland kan jag bli så satans trött.. Blaze är ju byns rymmare, det vet ju alla. Hur rymmnings säker vi än gör det så hittar han alltid nått nytt ställe... suck.. Eddan är ju i sthlm just nu och kommer hem i eftermiddag då ska han få gå runt hela tomten och fixa varenda liten glipa...
Det är jobbigt när jag är ensam hemma med Nora och han rymmer, jag kan ju liksom inte lämna henne och springa och leta efter honom..
han kommer ju alltid tillbaka, men risken att bli påkörd på vägen är stor..
Dessutom gillar inte alla grannar att han springer omkring.. givetvis gillar inte vi heller det.
Men vi försöker verkligen..vissa verkar ha svårt och förstå det =)

Idag kommer en till rymmare hit, Joi och Sigge har med sig Bebis, hon kryper inte under som Blaze gör utan hon hoppar över! Denn bulldoggen är inte som andra bulldoggar, spenstig som få är hon. Inte äns våra hundar kan hoppa över... men hon kan.

Grannarna kommer att hata mig... sorry.. Jag menar inte ni Malin och Tommy.. kan säga sen vem ja menar..

Men nu ska jag byta bajsblöja.. blä..


Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards