Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Mikaela - 11 oktober 2010 08:07

God morgon kära läsare!
Vilken otroligt trevlig dag vi hade igår! Ooo vad fiina mamma och Micke var! Och alla gäster var fina. Städat var det också. Jag tror festen var över innan kl 23 =) Jag var tvungen och gå och lägga mig med Nora, för hon ville inte alls somna själv, hon blev förkyld för ett par dagar sen och var kinkig.. men startar man tidigt så har man ju hunnit fått i sig en del när klockan var 21.30 så jag var väldigt nöjd. Både god mat och god dryck!

Men nu har Eddan åkt till jobbet, och på vägen dit lämnade han av min lillasyster och Freddan på tåget. Själv ska han efter jobbet åka ner till sthlm då han i morgon ska på kurs där så från att ha haft hela huset fullt i folk är jag och Nora ensamma inatt.

Men i morgon kommer Joi och Sigge om dom inte blivit skrämda av att ha hört att Nora är snorig.. våga bara Joi...
Men nu ska jag fortsätta vänta på att brudparet ska vakna så vi kan äta frukost med dom gäster som är kvar!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards