Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Mikaela - 3 oktober 2010 20:45

Vart den här dagen har tagit vägen vet jag knappt... Men vi startade ganska så tidigt och åkte till Borlänge och gjorde av med 400 spänn på djuraffären... 400 spänn för ett nytt batteri och påfyllnad till anti skäll halsbandet.. suck..

MEN nu har Eddan bokat hotellet nere vid Ullared så om två veckor åker vi dit, bara han och jag, ska bli så himla underbart. Nora ska sova hos mormor och här hemma kommer granntjejerna att sova med hundarna.
Shit vad jag längtar!

Dessutom gifter sig mamma och Micke här nästa helg, och det ska bli så himla underbart och kul, ser fram emot detta så sjukt mycket! Så himla glad för min mammas skull!

Imorgon är det dags för dagis igen, så det blir sängen ganska så tidigt i kväll... har haft en jätte trevlig kväll tillsammans med grannarna, vi bjöd över dom på lite tacos och som efterätt åt vi vit chokladmousé (eller hur det stavas). Gott som attans och väääldigt trevlig.. så jag hann aldrig ladda upp några bilder, men hoppas göra det i morgon..
Juste, gick ner 0,8 förra veckan. Jag väger nu 80,8 kg, åå inte mycket kvar nu innan jag väger under 80!
Snart, snart, snart har jag nått mitt mål!!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards