Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Mikaela - 13 oktober 2010 08:12

Ooo vad trevligt vi hade det igår. Först så lekte vi en massa här inne.
Men sen så kände Joi av katten lite så vi gick ut och gick ner till grisarn och matade dom med lite gräs. Sen vidare till ica och handlade inför middagen. Vi käkade västerbottenpaj med en fetaostsallad till.
Så satans gott.

Till det drack vi lite vitt vin, muma! Sen fortsatte barnen att röja som galningar.. tror inte klockan var mindre än 21 när dom kom i säng och vi kunde fortsätta och dricka vårat vin och någon teqila rose (eller hur det stavas). Eddan satt och hängde framför tv och kollade på fotboll.
Han fick dock slita sig och tända en brasa, för nu har ju sotaren varit här så vi var ju tvungna att elda och kolla läget. Fungerade utmärkt!
Klockan hann nog slå midnatt innan vi skrattade oss upp i säng.
Varsin säng alltså. Joi och Sigge låg i gästrummet, eller jag menar ditt rum Joi. Och vi andra i vårat sovrum.
Nora sov gott hela natten och jag också nästan..

Uppe med tuppen som vanligt när man har barn, inte ett dugg bakis.
Idag blir det badhuset i Avesta, ska bli så himla roligt.
Hoppas jag hittar några badkläder jag kan ha bara....

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards