Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Mikaela - 7 oktober 2010 20:01

..jag ska äta räkor i vitlök i kväll =) Hihi.. mums!

Av Mikaela - 7 oktober 2010 07:15

Imorgon kommer mamma, Micke och Simon på eftermiddan, sen på kvällen ska vi hämta min lillasyster Evi och hennes sambo Freddan i Hedemora. Alla dom stannar tills på måndag.

Mamma och Micke ska ju gifta sig i helgen här hemma hos oss. Det ska bli hur kul som helst! Åå så jag har längtat fast det är sjukt mycket som ska göras innan. På lördag kommer Mickes mamma och pappa med sin husvagn som dom ska parkera utanför huset och stå kvar tills måndag.
På söndag kommer det ju massor med folk, bland annat min älskade moster Linda och hennes man Rikard. Dom ska också sova kvar till måndag! Ghhhaaaa, sååååå mysigt det ska bli. Sen kommer det en väldigt massa gäster som inte ska sova kvar.

Sen på tisdag så kommer Joi, Sigge å bulldoggarna!! ÅÅååå vi längtar! Dom ska dessutom sova kvar till onsdag, shit vad mysigt vi ska ha det. Och sååå god mat vi ska äta. Hoppas på bra väder så vi kan gå ner till den lilla lekparken som ligger här. Eller så kanske vi ska åka och bada på nått badhus? Vad säger du Joi?

Nu ska jag få i Nora lite frukost innan hon ska till dagis. Idag ska hon ta kort på dagis, hennes första dagis kort! Så mysigt!

  
Nora som just sminkat sig själv =)

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards