Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Mikaela - 24 oktober 2010 20:06

Ja som ni vet verkar det som vår lilla Pingu fått tarmbesvär och ska till Bosse bildocktor i veckan. Tanken har ju hela tiden varit att vi ska ha två bilar men inte kännt att vi haft så bråttom med det.
Men nu blev det ju lite bråttom. Så idag var vi och hämtade hem Melker.
En röd volvo v40. Jag hoppas han ska trivas hos oss och att vi ska trivas med honom.

Vi visste inte riktigt hur vi skulle få hem honom men eftersom man har världens snällaste mamma å Micke så hjälpte dom oss. Så dom åkte på vägen ifrån mora till oss via falun och kollade in Melker.
Micke gav tummen upp för honom så efter att dom kommit hit och vi bjudit på lunch åkte vi med dom till falun och hämtade upp han.
Sen via maxi och sen hem igen.

Tack snälla mamma och Micke, älskar er!
Hoppas ni kom hem väl!

Väl hemma blev det bara att byta om för att sen gå in och fira grannens dotter Michaela som fyller byxmyndig idag! Grattis stumpan!

Så nu sitter jag djupt nersjunken i soffan och ska kolla in Ensam mamma söker. Till det ska jag äta lite parmaskinka! Mums!

Denna vecka gick jag ner 0,8 kg. Endast 2,9 kg kvar till mitt mål!
Woohooo!
Nu, soffan!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards