Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Mikaela - 6 oktober 2010 21:38

Vaknade upp än en gång med huvudvärk och yrsel..
Nora hade sovit dåligt i natt med så om det har med saken att göra räknar jag nästan med..
Vi kom iväg till dagis lite sent och jag frågade Nora flera gånger om hon verkligen var säker på att hon ville gå. Jag var rädd för att hon skulle ha varit för trött och bara då vara ledsen på dagis, men hon skulle absolut gå.. sen att hon var lite trött och ledsen märktes redan hemma då hennes jacka plötsligt var för liten och satt åt för mycket i halsen.
Så hon fick givetvis ta en annan jacka, ville inte bråka med henne så hon skulle bli mer grinig. På dagis hade dom inte märkt nått hon var så glad så hela dagen.

Jag mådde fortfarande pyton så Eddan var så snäll och åkte hem efter lunchen så han kunde ta Nora så jag fick vila lite.
Jag passade även på att plugga teorin och äntligen satte jag en grön plupp på repetetionsdelen. Nu när jag skulle prova mig på den andra fick jag 62 av 63 rätt så jag är nära nu, äntligen!

Till middag lagade vi Grekisk potatiskaka med fläskfilé, satan va gott det var!! Och dessutom älskade Nora maten, tur som vi har finns det kvar så jag och Nora kan njuta av det till lunch i morgon också.
Men nu mina vänner blir det soffan, imorgon redan torsdag!!
Såååå skönt!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards