Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Mikaela - 21 oktober 2010 18:30

..det hade inte behövt bli det men så blev det. Min tanke var redan igår att vi skulle baka bullar idag och det satte vi igång med, hann som tur var inte så långt för vi hade inge jäst hemma.
Det är väl bara att gå och handla det kan man tycka.. men tempen stod på minus 5 och gå då 20 min till ica och sen 20 min hem kändes inte speciellt lockande..

Så det blev en tråkdag istället. Men nu har vi varit ner till ica och köpt 2 pkt jäst och 1 pkt pepparkaksdeg. Så imorgon ska vi baka.
Jag lovar dessutom en del bilder.
Längtar faktiskt.
Dessutom imorgon så är det fredag, och som alla vet kommer lördag efter fredag och då ska vi åka och göra lite hemlisar, vad får ni se på lördag kväll.

Sen på måndag blir det dagis för Nora igen. Vill inte att hon ska vara där ifrån för lång tid så det blir jobbigt när hon ska tillbaka. Men måndag då ska vi dit.
Men nu ska vi busa med Nora innan hon ska sova.
Ha det bäst, flodhäst!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards