Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 28 december 2010

Av Mikaela - 28 december 2010 19:15

..man gör det till =)

Och såhär rolig blev dagens middag:
Makaroner med hjärtformad korv!
     
  

Även om det kanske inte är en sån rolig maträtt så är den väldigt uppskattad av oss alla i familjen =) Även hundarna =)

Av Mikaela - 28 december 2010 12:13

Ibland är det inte bara dåligt med pms... har skrivit om det förut att när jag har pms så städar jag som aldrig förr. Och det bekymrar mig inte äns =)

Idag fick nedervåningen sig en uppsnyggning. Dammsög och skurade golven. Skurade badrummet, kattlådan.. ja allt i min närhet =)
Tvätten håller på att tvätta sig i maskinen =)

Har även varit och hämtat lillsorken på dagis, som satt i ett av lekrummen och sjöng för sig själv. Mammma, mamma, mammmma =)
vi har även hunnit fått i oss lunch och nu sover hon. Yes!
Hon kommer inte få sova allt för länge, läggningarna är fortfarande kaos.. Finns det någon som har tips?

Jag hade ju lovat en bild ifrån julafton och alla julklappar, har inte fått några bilder av mamma än men på den bilden jag har då har inte alla julklappar lags upp..


Resten av dagen blir att leka med alla fina leksaker Nora fått i julklapp =)
  

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards