Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Mikaela - 11 december 2010 17:07

I stort sett nyss hemkommen. Och jag har haft det heelt underbart!
Resan dit igår var väl det enda trista eftersom den tog över 3,5 timme pga av lite felkörningar. Men vi hade trevligt på bussen så Nått så fint hotell och slott så har dom värsta skit skitpappret... Men men.

Överlever det! Efter incheckning blev det dags att göra sig i ordning lite fort för att sen hinna med den gui turen vi skulle på.
Turen var faktiskt jätte trevlig och innehöll väldigt mycket trevlig information om slottet. Jag var väldigt skeptisk innan, men ändrade mig fort.

Sen slog kl 19 och vi fick en fördrink och sen ta plats vid bordet. Bättre julbord har jag aldrig varit på. Fanns massor att välja bland och allt var himelskt gott. Kändes så lyxigt över att få klä upp sig fint och äta så fint julbord. Till maten fick vi om vi ville ha 2 öl/vin och två snapps. Ingen följde nog den utan drack det dom ville ha. Jag drack i alla fall vin till maten. Även det smakade himelskt.

När väl all mat var i magen så övergick vi till bara dricka. drack ett par drinkar och ett par Bailys. Sen slog klockan 01.00 och vi drog oss tillbaka till vårat rum. Sov sådär..kudden var alldes för tjock.. vaknade i stort sett lika full som jag var när jag gick och la mig.
Men vi gick och åt en himelsk frukostbuffé sen blev det en snabbdusch.
Upp på bussen och så åkte vi hela resan hem.

Nora har varit hos mamma sen i torsdags och haft det underbart och jag kunde för första gången njuta, fast lillnosen inte var med.

  

Nått mindre roligt var ju att när vi kom hem så har vattnet på muggen frysit... skit också...inte bara kul och bo i hus..

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards