Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Mikaela - 8 december 2010 18:28

På fredag ska jag och Eddan åka på julbord med hans jobb.
Till sthlm, så ska vi sova där till lördag. Så tanken var att mamma och Micke skulle kommit hit och passat Nora och hundarna här.
Men istället så kör jag och Eddan upp Nora och hundarna dit i morgon.
Så kör dom hit hem igen på lördag.
Med andra ord ska jag sova ifrån min plutt 2 nätter!!!
Nått jag aldrig gjort... men det kommer nog gå bra.. kommer sakna ihjäl mig bara.



        



Min underbara tjej!     

Av Mikaela - 8 december 2010 10:14

Noras trotts börjar *peppar,peppar* lägga sig lite..
Men vi har ett bekymmer, läggningen på kvällarna.
Vi går upp med henne, oftast tillsammans innan kl 20 i förhoppning om att hon ska somna vid 20 tiden.. men icke sa nicke..
Det tar säkert en timme innan hon flamasat av sig all energi.
Så somnar hon strax före kl 21!! Hon har alltid somnat vid 20 förut..
Vet inte rikigt hur vi ska göra för att få henne och somna tidigare..

Det är jobbigt för henne och inte minst för oss att sitta där en timme..
Jag brukar lägga mig brevid henne i hennes säng och det gjorde jag igår.
Då brukar hon somna lite fortare. Just som jag trodde hon somnat så vaknade hon och blev väldigt upprörd över att jag inte låg ner.
Sen var det kaos.. till slut somnade hon av utmattning. pluttisen..

Hoppas detta släpper snart.. Om jag fått önskat hade vi gått upp vid 19.30 läst en bok och sen somnat.. big no...

Men från det ena till det andra så ska jag nu väcka lillebror, för vi ska åka och äta lunch med Eddan =)

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards