Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Mikaela - 16 december 2010 15:17

..igår kväll slog det till i min hals så det hette duga. Fick jätte ont och försökte dra mig till sängs så fort som möjligt.
Fortfarande ont men inte i närheten av så ont somjag hade igår kväll-

Men var alldes för seg för att orka ta Nora till dagis i morse så hon fick vara hemma. Så vi har lekt kull och byggt med lego. Sen tog hon ett snabb bad medans jag snabbstädade. Ingen vila, ingen ro.

Nu har hon sovit ett bra tag och jag passade också på att vila.
Danne har varit här varje dag nu och varit ute med hundarna på en minst 45 minuters prommis i skogen. Gissa om dom är slut sen efter ha pulsat i snön.
Snön har för övrigt vräkt ner här idag, men det har bara varit ett par minusgrader vilket märks direkt här inne. Mycket varmare och skönare.

I helgen är det Svenska Hundmässan 2010 i älvsjö och jag håller tummarna för alla vänner som ska dit. Lite extra håller vi självklart tummarna för My och Cindy.
 Själva blir det inget först i slutet av jan. Men jag längtar massor!
Super länge sen nu vi var och ställde.
Men nu ska jag börja förbereda middagen som blir kokt potatis med fläskkotletter och champinjonsås. Mums!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards