Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Mikaela - 17 december 2010 13:51

Snön den bara vräker ner!
Idag har Nora varit på dagis. Hon var ute och lekte när jag kom.
Sen slängde jag i henne lunch innan hon somnade.
Kommer och väcka henne om en stund, vill inte att hon ska sova så länge på dagarna eftersom vi har jätte problem med hennes läggning på kvällarna. Vilket är jätte jobbigt.. blir liksom ingen egentid..

Idag har vi fått hitkört ett helt släp fullt med ved! Tack snällaste grannarna för hjälpen! Dessutom betalade vi typ ingenting för det.
Lyx! Nu slipper vi frysa!

I helgen blir det att fixa allt inför julafton. Med andra ord måste vi få tag på en gran och julgranssaker.. Vi har ju alltid haft en knallröd plast gran med svarta kulor och svart glitter. Till och med stjärnan på toppen var svart! Men i år blir det riktig gran och det är Nora som ska klä den =).
Sen ska vi även röja undan alla hennes leksaker hon har framme. Dom kommer inte få plats efter julafton.. Haha..
Sen tror jag nog vi har läget under kontroll. Längtar massor tills på onsdag när mamma och dom kommer. Sen kommer resten av den veckan gå väldans fort!

men nu ska jag väcka Nora =)

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards