Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 25 december 2010

Av Mikaela - 25 december 2010 08:44

Alla sover fortfarande.. eller inte Nora såklart.. hon ligger där uppe i sängen och kollar på bolibompa. Eddan är jätte förkyld så hur det blir med morgondagen vet jag inte än. Men idag ska i alla fall jag och syrran gå på bio.

Nora fick som beräknat, sjukt mycket julklappar igår. Men hon tog det bra, hon var lugn och stilla. =) Öppnade i sin takt. Sen efter julklappsöppningen såg man inte röken av henne, då hade hon fullt upp med alla dom nya sakerna. Där emellan rejsade vi på hennes Wiggelkart som hon fick av min moster och hennes man. Hon ääälskar den!

Jo juste hon var så himla duktig när tomten kom, öppnade dörren och hälsade honom God Jul. Sen satt hon i hans knä och han frågade om hon skött sina tänder =) Sen fick hon en julklapp av honom så gick han.
Jag blev nästan rörd av hela situationen, varför vet jag inte..haha
Ska ha pms snart kanske därför.. då börjar nog städmanien snart också, varning alla där ute =)

Det var underbart igår, tack alla. Men nu får ni inte sova längre, för nu är det dags för frulle!

God fortsättning!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards