Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Mikaela - 2 december 2010 12:37

Idag när jag och Nora kom till dagis såg Nora en gran som stod ute på dagisgården. I den satt det lite ljus. När Nora såg den så utbrast hon Grattis Tomten! Haha.. så himla gulligt att hon förknippar julgranar med att Tomten fyller år! Iband känner jag att jag verkligen skulle vilja veta hur småfolket tänker, hur hon tänkte då? Gullit som tusan var det i alla fall. Nora skuttade in på dagis som hon gör varje dag alltid lika glad.
Jag skuttade ut i bilen och tuffade hem. Hemma så satte jag igång och bakade vanilj bullar. Sååå gott!

Så när jag kom till dagis för att hämta Nora sa fröknarna att jag luktade nybakade vaniljbullar..hahah.. Dom blev i alla fall super goda.
Så goda att jag vill bjuda hela världen på dom!
Men får nöja mig med Nora, mamma, Micke, Simon och min kära sambo =)
Inte så illa det heller =)

Jo, juste. Idag är det -21 grader här! Buuuurrrrr!
Dagens bild; lillnosen med en äppelbit i munnen =)
  

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards