Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 18 december 2010

Av Mikaela - 18 december 2010 19:48

Idag har Lord Danny´s Royal Flush varit på utställning. Svenska Hundmässan, hon fick en 1:a och slutade som 3:a i klassen. Stort grattis till matte My!

Vi har pysslat en massa hemma idag och jag kan inte fatta vart tiden tagit vägen idag. Vi åt i alla fall en väldigt god middag. Kyckling filé i ugn med potatisklyftor. Till det gjorde jag en sallad med vitkål. Mums!

Nu är det snart finalen av Robinson på tv, blir att glo på det.
tanken var att vi skulle äta lite rostbiff, får se om vi orkar =) Haha::
Bjuder på en Nora bild, tagen här om dagen i bilen!
  

Av Mikaela - 18 december 2010 14:47

Eddan, jag och Nora skulle åka till avesta och gå på öb e sväg och handla julgranssaker. På vägen dit körde jag, men när vi inte äns kommit ut ur långshyttan känner jag hur halt det är och jag säger till Eddan att jag inte vill köra. Precis efter det möter vi en stor traktor som stannat för hjälpa en bilist som kört ner ut på åkern. Vi bytte plats och Eddan fick köra.

Strax efter Hedemora på väg till avesta så blir vi omkörda v en bil i väldigt hög hastighet. Helt otroligt att dom vågar chansa när det är sånt halt väglag. Eddan berättade då om någon på jobbet som kände någon som kör plogbil som hade varit ute och kört när en bil körde upp i arslet för att sen köra om honom. Ca 10 minuter senare så ser plogbilen den bilen som just kört om honom liggandes i diket. Då stannar han till och vevar ner rutan och säger -Så du skulle inte längre? hahah... sen körde han vidare!

Klockrent!
Jag hade gjort precis samma sak! Mohahah...
Hörs senare..

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards