Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Mikaela - 23 december 2010 18:12

Sorry mina trogna läsare för ett sent inlägg. Men idag har det varit totalt full rulle.. började direkt efter frullen att åka mot falun för att hämta upp min stora syster som fick skjus dit med sin sambo.
Efter ha plockat upp henne skulle jag leta efter en julklapp till Eddan. Efter inte ha hittat nått så skulle vi leta reda på bion där jag skulle hämta ut våra biljetter till premiären av Änglagård 3 som jag och Sabina ska gå på Juldagen. När vi väl hittat bion efter typ en timmes letande så åkte vi till maxi och handlade det sista till julmaten osv..

Phu.. sen hem igen.. satan i gatan vad halt det är att köra alla dom här krokvägarna.. så fort jag gick över 60 så började hela bilen å glida.. så det blev att ligga och tuffa på i 60. Hellre komma fram sent än inte alls.

Väl hemma började vi klä granen som Eddan införskaffat på dagen. Och lägga fram alla julklappar.. dock fin inte alla plts under grannen så nu har vi julklappar i hela vardagsrumme.. och då ska jag snart hämta lillasyster i Hedemora som även hon har julklappar med sig... Och inte att glöma så kommer ju min moster Linda och hennes man Rikard i morgon och jag gissar att dom också har en hel del julklappar med sig =)
Ska ta ett kort när alla julklappar ligger där "under" i morgon så ska ni få se.

Men just nu känner jag mig helt lugn. Längtar massor tills i morgon, men allt är under kontroll.
Nu ska jag mysa massor med Nora i soffan, hatar att vara ifrån henne även om det bara är ett par timmar på dagen, så nu har jag massor att ta igen!

Ikväll blir det Uppesittar kväll, så vi ses imorgon!
Kram!!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards