Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Mikaela - 8 oktober 2012 22:22

Som ni vet är ju jag ett stort fan till både Rikard Wolff och Jonas Gardell. I julklapp fick jag Wolffs självbiograf av Eddan som jag läst om och om igen. Så nu när Gardells nya bok kommit ut har jag önskat mig den i födelsedags present av Eddan <3 . Och ikväll var det premiär av den filmen som dom gjort till en miniserie i tre delar. Jag var redan vid 20 tiden sjukt trött så jag somnade på soffan och tänkte att nu är det kört. Men lyckades vakna till liv lagom tills när den började och redan efter första delen är jag fast. Jag vill se dom andra delarna NU! Men får snällt vänta tills nästa måndag..

Eftersom Loppan inte är sitt vanliga jag just nu utan ist en mycket arg bebis både natt som dag så ska jag nu dö i sängen och hoppas hon ger sin mamma lite mer sömn inatt. Kanske har dom där tänderna som bråkar hoppat upp tillräckligt imorgon så vi får tillbaka vår goa lilla Loppan igen. Annars finns det risk att hon snart hamnar på blocket.. Hahaha!!

(för er som inte fattar så var det ett skämt)

God natt

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards