Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av Mikaela - 26 oktober 2012 21:27

Det blev en jättemysig fredag trots att Nora har blivit förkyld. Alice mamma Therese kom förbi med Alva som är 2 månader äldre än Loka. Alice var tyvärr inte med då hon skulle till sin pappa den här helgen.
Små tjejerna hade det jätte skojigt tillsammans. Nora hade lite små tråkigt vilket gjorde henne tyvärr lite flamsig och tjatig, men annars gick det prima. Ska bli kul och se Loka leka med Alva nästa gång hemma hos dom, för här hemma är hon lite små kaxig och super busig.

Nora var ju ute och invigde den nya overallen som jag nämde förut och hon gillar den verkligen.
Avslutar med en bild på Nora ute idag på förmiddagen.

Av Mikaela - 26 oktober 2012 09:18

Så föll den första snön igår, så Nora är nu ute i sin nya overall och njuter. Hon älskar snö, precis som hundarna. Själv sitter jag och myser med en varm latte caramell gjord i vår nystylade tassimo. Även den måste ju givetvis passa in i det nya fina köket.

God morgon mina vänner.

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards