Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Mikaela - 31 oktober 2012 09:08

Ibland hinns det bara inte med. Igår hade vi i alla fall tid för Noras ultraljud på halsen. Vi har inte fått utlåtandet av läkaren än men allt tyder på att det verkar vara normalt i alla fall. Håller tummarna för det. Nora skötte sig så bra man bara kan. Låg helt stilla och sa inte ett ljud. Det är vår tjej det!
Sen gjorde vi inte så mycket mer igår på dagen, men på kvällen ville Simon bjuda på china mat, sagt och gjort så åkte vi till hofors och åt china. Gott var det!

Idag då, ja Loka tyckte ju att vi skulle starta dagen redan kl 3.30, så vid 4 tiden gav jag upp och gick ner med henne. Phu.. Inte så kaxig nu kan jag säga, och Loka, ja hon sover gott nu. Borde väl också göra det, men har några måsten som jag vill få ur världen, typ som att städa akvariet och byta ut gruset. Och sen vill jag måla pallen i köket, chockrosa med svarta döskallar. Ska ta före och efter bild så ni får se.
Tja.. Ja det blir nog att börja med pallen, mest lockande ;)

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards