Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av Mikaela - 2 oktober 2012 08:31

Igår när vi gick till fonus jag å lillesyrran fick jag jätte ont i bröstet. Värken fortsatte och blev till och med lite värre på vägen ut till pappas lägenhet. Hade värken hela tiden där ute men när vi satte oss i bilen för att åka hem så bara poff släppte det. Mamma sa hela tiden att det var stress och inte först det bara poff släppte förstod även jag att det verkligen var det. Nästintill en panikångestattack.
Idag känner jag ingenting utav det. Sov gott gjorde jag i natt också. Men jag saknar min andra hälft väldigt mycket.

Idag blir det lite ärenden på banken. Jag och systeryster. Passar nog på att kolla in en sväng i centrum också när man ändå är där. Sen har jag inga mer planer för dagen, eller jo det finns massor av papper och saker som vi ska gå igenom och skicka in hit och dit. Men jag tänker inte stressa upp mig över det. Evi kommer ju stanna här i väsby ett tag fram över så hon får fortsätta med alla papper, för jag måste snart hem igen.

Vid den här tiden brukar vi sen två år tillbaka vara helt färdig med julklapparna då vi alltid tagit en sväng ner till ullared. Tveksamt om det blir någon sväng ner i år. Vi får se.
Nu blire duschen innan det är dags å ta tag i dagen!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards