Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Mikaela - 19 oktober 2012 18:56

Idag har jag och barnen myst inne hela dagen. Vi började dagen med att baka bullar och pepparkakor som Nora sen dekorerade medans jag gjorde klart bullarna.

Min lillebror Simon skulle ju ha kommit över helgen men ångrade sig i sista minut. Så eftersom mamma och Micke skulle upp till mora svängde dom förbi här med Simons kamera så jag kan få ladda upp mer bilder ifrån Turkiet. Vi bjöd dom givetvis på nybakade bullar och senare blev det pizza ifrån Abbes innan dom for vidare. Mamma kommer tilllbaka på söndag för att hjälpa mig med Loppan nästa vecka när jag har en del att åka på nästa vecka med Nora.

Imorgon ska jag börja kakla köket, wii längtar faktiskt! Men nu ska vi ha fredagsmys!

Tack alla för alla fina hälsningar Ang Nora! Det värmer massor i <3 !

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards