Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Mikaela - 3 oktober 2012 21:01


Idag har jag lagt allt gällande dödsbo och begravning åt sidan. Idag har vi ist varit en sväng i Rotebro och kollat lite i affärer.


Efter lunch gick jag å barnen till min kompis Emma med familj som just fått en ny lägenhet. Inte vilken som helst heller utan en exakt likadan som vi hade när vi bodde i Väsby. Såå avis!! Dessutom har dom en lekpark precis utanför grinden. Lyx! Det var super kul och träffas å barnen hade det skoj som vanligt. När vi sen skulle gå hem hade det börjat dugga och vi hade knappast några regnkläder på oss. Men lite duggregn har väl ingen dött av, men efter typ 3 meter började det ösregna. Haha. Nora tyckte det var väldigt kul att vi var ute å gick i det ruskiga vädret. Efter vi hade gått i typ 5-6 minuter var vi som dränkta katter så då kunde jag inte låta bli, utan jag sa till Nora; ser du vattenpölen där framme. Ja, svarade hon. Spring dit å hoppa allt du kan! Va? ropade hon, innan hon sen sken upp som en sol innan hon genast sprang dit å hoppade :-D
     


När vi kom hem till mormor fanns det typ bara en sak å göra, bada mera! Båda tjejerna hoppade ner i badkaret å busade vidare. Lika bra å passa på och bada, för imorgon styr vi kosan hem mot landet!



Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards