Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Mikaela - 24 oktober 2011 16:29

Att jag vill hem förstår nog alla, men det här är stört.. Jag har varit inlagd sen igår och jag kommer bli kvar minst en natt till. Det enda som görs är att dom tar nya prover varje gång jag ber om nått smärtstillande, och varje gång kan dom också se att mina värden blir sämre. Men inget görs åt det först nu när jag tjatade mig till en remiss till en kirurg. Nått är fel, hitta felet! Vad annars gör jag här? Jag mår fruktansvärt psykiskt dåligt av att ligga här.. Jag vill hem till min familj.. Eddan och Nora var på besök förut idag och jag bröt ihop totalt när dom kom.Det var väldigt mysigt att ha dom här och jag önskar jag fick vara hemma med dom, och valparna. Saknar till och med dom små stinkande valparna! Nora behöver sin mamma och jag henne... Låt mig bli frisk så jag får åka hem..

Av Mikaela - 24 oktober 2011 03:06

Jag är inlagd på avdelningen BB, fast på den sidan för dom som ännu inte fått barn. Och tur är väl det. Men i lördags när jag jobbade fick jag smärtor i höger sida av magen och sen fick jag sammandragningar. Jag jobbade på för fullt i hopp om att det skulle ge med sig, men icke. I går morse hade jag haft så mycket sammandragningar att jag ringde förlossningen. Det var bara att komma in sa dom. Sagt och gjort.. Mamma, Micke och Sabina åkte ifrån mora och mötte oss i Falun där dom tog Nora och gick på leklandet undertiden. Väl inne på förlossningen kunde även dom se mina sammandragningar så jag fick brikanyl tablett. Sammandragningarna lugnade ner sig lite men fanns kvar, lika så smärtan. Så här ligger jag nu, inlagd men utan svar än vart smärtan kommer ifrån.. Vill ha svar nu, åka hem till min familj som jag längtar så mycket efter att jag storknar snart.. Älskar er så mycket!!Uppdatering följer när jag vet mer...

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards