Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Mikaela - 30 oktober 2011 14:11

Ja idag är det verkligen hundväder på hög nivå. Hundarna ligger bara och sover, lika så valparna. Jag har hunnit tagit en vals med snabeldraken och sen har jag och Eddan tillsammans gått igenom medicinskåpet och rensat det. Har även gått igenom Noras garderob och plockat undan alla sommarkläder, verkligen på tiden. Många små måsten som bara läggs på hög i vanliga fall har i dag blivit gjorda. Snart gapar även tvättkorgen tom.

Mamma har grovtvättat Noras rit och pysselbord som hon har här nere i vardagsrummet, jag ska nämligen måla det så det blir lite frächt igen. Idag ska mamma och co åka hem igen, men mamma tror hon är tillbaka om några dagar igen =). Har jag världens bästa mamma eller vad?!

Veckan som kommer ska jag försöka och ta det lugnt även om det blir lite mer pyssel eftersom jag är själv med valparna. Men det ska nog gå bra. Två nätter i rad har jag dessutom sovit så himla gott. Oförskämt gott! Jag passar på och njuta av all god sömn jag får för snart är det slut med det.

Nu ska jag kolla om tvättmaskinen är klar innan jag fortsätter dagen i lugnets tecken!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards