Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Mikaela - 29 oktober 2011 18:30

Ja alltså jag är ju inte så haj på det här med header och grejjer, men ville verkigen ha bloggen lite mer höstig. Men visst lyckades jag väl ändå? Jag blev ganska så nöjd i alla fall. Eller nu vet jag i alla fall hur jag ska göra =) Så mycket möjligt att jag gör en ny någon dag när jag har lite mer tid.

Jag har i alla fall röjt lite på Noras rum så det inte ser ut som ett bombnedslag! Sen när jag var nere på ica träffade jag på Tarja och Matilda en sväng och jag trodde ju  inte någon skulle känna igen mig helt utan smink och håret som bara hänger rakt ner och luktar illa, men Tarja kände igen mig..haha.. tur att hon tog mig för någon häxa som flugit vilse nu så här i halloween tider.. =)
Vi måste verkligen styra ihop en kaffe/the någon dag när barnen är på dagis, vilken dag kan du?

Eddan står nu ute i köket och fixar bakad potatis och hemmagjord skagenröra som vi tillsammans med mammsen och co ska äta ikväll! Lördagsmys!
Hoppas ni får en jätte fin kväll, all kärlek till er!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards