Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Mikaela - 2 oktober 2011 16:06

.. jag borde inte känna så, jag har världens finaste familj. Men jag saknar vänner att umgås med. Mest av allt saknar jag Joi med familj. Sen nått kanske patetiskt, men jag saknar Öppna förskolan i väsby. Det finns en öppen förskola i Hedemora, men den är inte i närheten så fräch och bra som den jag är van med. Men det är väl olika beroende på vad komunerna har råd med och även om dom fått dra ner en massa på den i väsby så har den så mycket mer än den har här.

Faan vad irriterad jag blir på mig själv.. men sakna får man väl göra?!
Nej nu ska jag ta min irretation och gå upp och städa på övervåningen. För på tisdag kommer Joi och Sigge och då tänkter jag absolut inte sura, då ska jag njuta!!!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards