Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Mikaela - 16 oktober 2011 18:04

Jaha, då var man där. Halv vägs till 50. Känner ingen skillnad från igår om jag ska vara ärlig. Ingen 25 års kris/ångest eller någonting =)


Dessutom är jag väldigt nöjd nöjd med vad jag har hunnit med på mina 25 år! Jag har en jätte fin (snart) man, en underbar dotter. En till bebis på gång. En jätte villa, fina , underbara djur så som hundar, katt, kanin, masvin, fåglar och ponny! Jag är snart gift, har snart haft mitt körkort 1 år. Har ett jobb jag trivs med, ja ett underbart liv med världens finaste systrar, bror, mamma och plastis!   


Jag har fått jätte fina presenter dessutom, så som pengar ifrån svärmor som gick till två papegoj ciklider (fiskar) som nu bor i det sex kantiga akvariumet jag fick ifrån mamma. Sen fick jag presentkort på Ikea ifrån min far, så nu kan vi handla den tv bänken vi velat ha länge! Fick även 4 tallrikar av samlings serien Viktoria av pappa. Av mamma, Micke, Sabina, Patrik, Evi och Freddan fick jag en onepice. Fick själv välja vilken så jag beställde denna.
  

Den var lite av dom dyrare märkena och blev ganska så dyr, så då gick Eddan och Nora in och la resterande =) Tack snälla alla ni! Sen av mamma och Micke fick jag en jätte fin vit familjeram som jag älskar!
Av min lillebror fick jag ett trisspaket =) Söt-Simon!


Valparna har fått varit ute en stund idag när solen värmde som mest, det tog ett tag innan dom blev varma i kläderna, men sen var det full rulle som vanligt. Tog lite bilder, men orkar inte ladda upp dom nu..
Sen åkte vi ner till Pysen en stund, Nora ville rida. Men efter sådär 30 minuter så sov hon på hans rygg! Haha.. så vi satte in henne i bilen medans jag tog av Pysen sadeln m.m
Nu ska jag gosa med min lilla fina familj, kanske orkar jag ladda upp bilderna lite senare.


Tack Mamma, Micke, Simon, Eddan å Nora för en jätte fin helg!
Och tack alla andra för alla grattis hälsningar!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards