Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Mikaela - 27 oktober 2011 08:04

Torsdag morgon, och jag har sovit första natten hemma. Såå skönt även om jag inte sov sådär jätte bra. Kände av lite smärta, men inget som störde mer än när jag skulle vända mig. Tycker däremot att jag luktade väldigt illa i munnen, kan det bero på någon av antibiotikan? Sen hade jag allmänt svårt att sova, och som grädde på moset kom Nora över och sov nästan på mig. Hon tyckte nog att det var skönt att ha mig hemma igen.

Sammandragningarna kommer lite då och då, men det är aldrig fler än en i rad. Men det blir verkligen att försöka ta det så lugnt som möjligt. Men lite nya bilder på små monstrena ska vi nog kunna ordna under dagen.

Tusen och åter tusen tack till allt stöd och hälsningar som jag fått. Ni är underbara!
Och tusen tack till min fina familj, framför allt Eddan och mamma som skött allt här hemma undertiden jag legat på sjukan!! Älskar er!   

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards