Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Mikaela - 1 oktober 2011 18:53

Vädret fortsätter att briljera och solen värmer på rätt bra på dagarna just nu, vilket märks inne också, inte alls lika kallt på mornarna, utan rätt behagligt.

Idag har vi allihoppa varit på Ikea valbo, köpte dock inte speciellt. En stekpanna, färg, penslar och en rulle ritpapper till Nora. Ja, det var nog allt =). Sen åkte mamma, Simon, jag och Nora ner till Pysen och körde honom en liten stund. Stackarn som redan satt massa vinterpäls var svettig redan när han kom in. Men en liten joggingtur i skogen blev det i alla fall. Sen hem och laga middag.. eller ja, laga och laga vi gjorde varma mackor.
Nyss så har jag och mamma städat hos valparna och klippt deras klor för 2:a gången i deras liv. Vad har vi annars gjort?! Nja.. typ ingenting.

Imorgon ska jag och mamma åka på barnloppis på morgonen, sen ska mamma hjälpa mig och laga två små hål på Pysens vintertäcke. Sen får vi se vad som händer.

Tänkte bjuda på lite bilder från igår när jag och Nora var på dagis.
Redo att gå till dagis.

På dagis, klipper och klistrar. Noras nya hobby.
   
Sen var det paketutdelning för dom barnen som fyllt år i september.
   


Valparna växer på som tusan och är sjukt goa, se själva.
   
    

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards