Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 16 november 2010

Av Mikaela - 16 november 2010 21:21

Har ju fått en del reaktioner ang det.
Än, har inget fått lösenordet utan det är mer en frizon där jag själv kan skriva ner mina tankar och funderingar.
Kanske så öppnas det/dom inläggen upp en dag, kanske raderas dom.
Men än hålls dom för mig själv.

Alltså... jag tror jag blivit beroende av koffein..inte bra!! Har varje dag sen ett par dagar tillbaka tagit mig en latte, mestadels för att det varit så himla kallt ute och det är då extra gott och det värmer dessutom händerna. Men nu tror jag att jag är fast... idag har det inte blivit någe koffein och nu sitter jag här med mega huvudvärk! Inte äns tabletter fungerar nu... sömn och en latte =) hahah.. Latten får bli i bilen imorgon på väg till Mora.
Men nu får det blir sömn, förhoppningsvis massor av sömn! 

Av Mikaela - 16 november 2010 10:28

Igår eftermiddag bakade jag och Nora lussekatter. Eller njaa.. jag bakade och Nora käkade deg..haha.. Fast några bakade hon. Hon gjorde lussefästingar ! Dom såg ut som små fästingar med ögon av russin =)

Idag ska vi strax åka och hämta henne på dagis och sen åka till Eddans jobb och luncha med honom.
Imorgon styr jag, Nora, Simon och Alice bilen mot Mora.
Vi ska vara där ett par dagar. Hemma lämnar vi Eddan å Blaze.
Blir nog super skönt för dom och slippa oss ett par dagar.

Igår snöade det här igen så nu ser det ut som ett riktigt vinterland här.
Nora älskar det och för att inte tala om hundarna =)
En annan hatar det...
Nej nu ska jag göra mig redo och åka.
Juste, kom i en skjorta idag som jag inte haft sen min mamma fyllde 45 år. Åå vilken känsla, älskar den dessutom! Stl 38!!!!!!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards