Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Mikaela - 14 november 2010 20:22

Hmm.. jag är nog inte den bästa Farsdag firaren..
Jag hade nog varit det om min natt inte sett ut som den gjorde..
Nora hostade som en galning i natt stackarn. Tyckte så synd om henne.
Vår lilla pluttis.. Hon hostade och hostade. Men verkade inte vakna av detmen det gjorde jag och var vaken i nästan två timmar som det höll på. Sen somnade hon bort ifrån det.

Så imorse när hon kl 7 slog upp sina stora blå kunde jag knappt öppna mina.. Tanken på att det var Fars dag den var bortom mig.. Men eftersom jag bor med den mest underbara mannen så tog han Nora och gick ner så jag fick sovmorgon.
Så underbart det var och så behövligt det var.. vaknade pigg som aldrig förr kl 8.30 En helt perfekt tid att vakna. Traskade ner och gosade med min lilla familj.
Försökte väcka Simon för frukost men det gick icke.. så vi myste på som tysan vid frukosten. Älskar verkligen familjefrukost. Det slår allt.

Efter frullen gjorde vi oss i ordning och jag försökte än en gång väcka Simon för att fråga om han skulle med till Falun. Men inge vettigt svar där inte så han fick sova vidare. Vi tog med oss granndottra Michaela och åkte till falun och kollade på lite hundutställning och träffade en massa goa människor. Bland annat Stin@ och hennes goa Lucy =).

Efter en sväng på utställningen åkte vi vidare till borlänge käkade lunch och gick på Jula. Hittade lite utomhus julpynt. Sen rullade vi hemmåt igen. Sen har vi inte gjort så mycket. Mest segat oss och ätit god middag.

Att Nora har den bästa pappan i världen, det är det inget tvivel om och jag hoppas även du vet hur älskar du är Eddan!
Vi älskar dig! Grattis på Fars dag, din dag!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards