Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 2 november 2010

Av Mikaela - 2 november 2010 17:53

Idag har det verkligen varit ururselt väder ute.. grått, grått och åter grått.. lite regnblask har också fallit ner..
Nora har i alla fall varit på dagis idag vilket uppskattades mycket. Hon hade dessutom gått fram till dagisföreståndaren Eva och gett henne en puss. Nora är väldigt kärleksfull och för henne är det väldigt viktigt att pussas, det är ett väldigt enkelt sett för henne att visa att hon tycker om någon. Så det känns bra att hon funnit sig lite extra för Ewa på dagis.

Imorgon har Nora sitt första utvecklingssamtal, både jag och Eddan ska gå på det. Ska bli spännande och se vad dom har att säga.

Sen måste jag ju passa på och tacka för alla fina ord jag fick av er alla igår, både här i bloggen och på facebook gällande min viktnedgång.
Tusen tack, det är när man ser att andra ser det man vill fortsätta!

Men nu ska jag och Nora kolla på Bollibompa =)
Hejsan, hoppsan!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards