Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Mikaela - 13 november 2010 17:31

Imorse så åkte jag, Eddan, Nora och Simon ner till väsby. Vi skulle nämligen hem till svärmor/farmor och äta lunch för att sen låna med hennes bil hem till oss. Hon ska operera höften på måndag och får då inte köra bil på 2-3 månader. Så vi passar på att låna/passa den åt henne. =)
Eftersom Pingu ska in på lagning nästa vecka så har vi bara volvon också och vi behöver en varsin bil. Så det var så himla perfekt att vi får låna hennes bil just nu.

Så på vägen ner körde Eddan och på vägen hem körde Eddan hans mammas bil och jag körde våran volvo. Nora och Simon åkte med mig.
Det gick bra och det kändes riktigt tryggt.
Så nu har jag kört bådde motorvägg 110 km/h  och i mörker =).

Nu ikväll ska vi äta räkor och dricka något glas vin! Måste ju fira in körkortet nu =).
Trevlig kväll alla!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards