Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 21 november 2010

Av Mikaela - 21 november 2010 18:36

Men först måste jag skicka ett jätte grattis till Alice pappa Big Brazzel Thunderball "Mikey" som idag tog sitt första CERT och blev BIM på utställning. Tjjihoo!

Idag har vi varit och shoppat på Ikea i valbo, hittade en bäddsoffa till hallen på övervåningen, soffbord och en tavelist. Sen blev det två mysfiltar som ska vara till den soffan.
Sen var vi även förbi Rusta i gävle och köpte mer färg till hallen. Shit vilket stort och mysigt rusta. Måste åka dit nått mer.
Sen hem och vända för att köra lillabror till tåget. Han skulle åka hem.
Sen väl hemma tog jag tag i hundarna och klippte dom. Gaahhh jag är i stort behov av en ny sax! Det gick men det var vääälidgt segt.


Jo juste,  när jag klippte hundarna i tvättstugan och Eddan höll på måla halltaket hade Nora tagit en filt och satt sig framför tv i soffan och där hade hon somnat! Pluttisen så söt hon var när vi kom in i vardagsrummet och såg att hon bäddat ner sig själv. Pluttis!
Imorgon ska hon till dagis och busa av sig. Hon behöver nog det.
Nu ska vi busa!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards