Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Mikaela - 7 november 2010 16:23

Redan igår tyckte jag Nora kändes lite småvarm och lite hängig.
Men inte så mycket att jag ville klassa henne som sjuk..
Hon sov bra hela natten och har varit pigg som vanligt.
Men idag tyckte jag att hon fortfarande var lite varm och hängig/gnällig.

Vi åkte till Ikea gävle och innan vi gick in på Ikea skulle vi ta en fika på donken. Nora tog en glass, men åt den absolut inte som hon brukar så det var då jag förstod att hon mår nog inte så bra, men hon skulle promt in på Ikea så vi gick in dit en snabbis. Unden den lilla stunden vi var där inne han hon ro åt sig två gosedjur, och självklart har man lite svårt och säga nej, framför allt när hon är hängig..

Sen åkte vi hem och åt lunch. Nora fick alvedon och piggnade på sig så man kunde knappt tro att det var nått fel alls på henne.
Sen somnade hon på soffan och vaknade nyss.

Jag pratade med mamma och förklarade Noras sympton och hon trodde att det var shalakansfeber. Nora har ju även lite beläggning på tungan. Så imorgon ska jag ringa till vårdcentralen så dom får kolla på henne.
Känns drygt och gå den långa vägen dit,men vad har jag för val...
Så uppdatering följer imorgon!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards