Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Mikaela - 12 november 2010 10:30

Vissa dagar äter Nora knappt nått alls och vissa dagar tror man hon ska äta en ur huset. Som hennes frukost idag. Den bestod av
yoggi, ett stort äpple, 1,5 hårdkokt ägg, några ostskivor och ett glas juice och en bit smörgås. Det är nog en ätardag idag för henne.
För om inte frukosten skulle vara nog så ska vi idag bara äta sånt som Nora äälskar, med andra ord, spagetti och köttfärssås till lunch och kyckling med chili och paprika till middag.

Det var en sån underbar känsla att vakna imorse, trotts en kass natt och veta, att jag har KÖRKORT! Kan fortfarande inte fatta det.

Nora har i natt låtit sin förkylning brytit ut..suck.. känns som att hennes imun är minus sen hon var magsjuk. Hoppas hon snart bygger upp den igen. Så jag gissar på att natten i natt även blir kass, men kanske jag kan locka till mig en sovmorgon imorgon av Eddan =).
Men nu..BUSA!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards