Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Mikaela - 18 november 2010 19:21

Dagen startade med att jag åkte över till stora syster och skjusade henne till jobbet. Ååå så fint dom har det hemma.. vill också renovera.. sååå avis... vill också ha ett nytt kök!!

Efter ha skjusat henne till jobbet så åkte vi ner och bytte bromsklossar på våran bil. Det tog två timmar.. krånglade lite med rostiga skruvar och mutrar. Men vilken tur vi hade att Nora hela tiden sov inne i bilen i värmen!! Shit vad jag var lättad över det. Två timmar, det var längesen hon sov så länge, men hon sov väl gott =) Gissa om hon blev förvånad när hon vakande och var uppe i luften =) haha..

Sen åkte vi hem och bytte om och sen vidare för lite shopping på Dollar store, efter det blev det en lppois där jag hittade lite kul, bland annat två böcker till Nora. Efter loppisen blev det Kina mat! Vet inte om jag tycker att det var super gott men mätt blev jag i alla fall.. lite för mät..

Sen svängde vi förbi Maxi ica och sa hej till syster yster Sabina som idag står där och demar juice. Rynkeby juice. Seeeen hem, baka pepparkakor och svichhh in i ugnen med dom och ner i badet med Nora =).

Nu äntligen sitter jag nersjunken i soffan och här ska jag sitta resten av kvällen... Imorgon ska jag och Nora åka hem igen.
Hem till våran älskling! Vi saknar dig pappsen!
Seeees imorgon!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards