Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Mikaela - 22 november 2010 15:01

Målar hallen för fulla muggar, och bra blir det, super bra. Den känns lite mindre nu vilket absolut inte gör nått eftersom våran hall ändå är på typ 15 kvm. Haha.. Så lite mindre och mysigare ska det bli.
Hallen där uppe ska ju också få sig målad, men dit måste vi nog ha en färgspruta... någon som vet nått om sånna?
Kostar att hyra osv?
Dessutom har jag en super idé för hallen där uppe men det får ni se sen.

Nu väntar jag på att Nora ska vakna.. gäller att passa på och måla när hon är på dagis eller sover.. Skulle ifs uppskatta hjälp men kanske inte den sortens hjälp..haha..

Imorgon blir det att åka och köpa hundmat och mera färg när Nora är på dagis. Sen blir det att fortsätta måla!

Ikväll ska jag se på finalen av Biggest losser. Längtade som faan efter det programet förra veckan och så bänkade jag mig framför tv så var det fotbollsgalan!!! WTF!!
Men ikväll då jäklar!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards